fredag 12 november 2010

Snakes in toilet

Jag har haft en rädsla en tid, och den har börjat blomma upp igen. Det hela började igen med att jag såg några bilder på en.. orm i toaletten som började slingra sig uppåt. Åh, jag får bara rysningar av att tänka på det.

Uäh, vad skulle man göra i en sån situation egentligen? Om man sitter där i lugnan ro och helt plötsligt hör ett svagt väsande?

Och förekommer sånt ens i Sverige? Tänk er att en granne (om ni bor i ett hyreshus) har en orm i sin lägenhet som rymmer ner i toaletten? Och dyker upp i eran.. Ja, jag borde ju inte sitta och tänka på det men det är fasen oundvikligt! Jag tror inte ens att det är tillåtet att ha ormar i dessa lägenheter vi bor i.. men man vet ju aldrig?

Någon som vet om det förekommer i Sverige eller om jag bara ska släppa denna rädsla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar