söndag 7 november 2010

höme swet höme

Ja, det verkar som det har blivit till en vana att skriva så här sent på natten, men det kan inte hjälpas åt för jag har kommit hem sent två nätter i rad!

Igår (fredag) spenderade jag kvällen i Skövde med mina tre rarrrringar med massa mys och massa mat och massa prat! Något som jag själva tyckte var mindre roligt var själva resan dit och resan hem. Två timmar på en buss från Thn till Skövde och hem så fick jag ta ett tåg till Gbg klockan 22.40 och sen byta buss och ja.. blää.. allt som allt var jag hemma halv 3. JIPPIE!

Idag (lördag) skulle varit en lugn dag om det inte vore för att Jennifer ringde mig och frågade om jag ville spendera eftermiddagen/kvällen i Gbg med henne. Jo men vad fasen, en kväll i gbg eller en kväll hemma och dejta diskborsten.. eeh svårt val, nästan så jag funderade på att släpa med mig diskborsten.

I alla fall, jag kom dit, vi käkade mackedonken och taggade för lite cider. MEN.. när vi kom ut från Nordstan så reste sig Göteborgshjulet (?) framför oss som en väg till Gud (eller rättare sagt skyn). Så vi tog oss en tur blandad med skräck och förtjusning. Mysigt och fint var det iaf!

Jaja, det blev ingen krogrunda för oss ändå utan efter många om och men så gick vi på biiio och såg The Social Network, underbar och fascinerande film med skön humor. Såå Jennifer och Erika!

Seeeeen, blev det lite häng på centralen innan buss och tåg tog oss åt vardera håll och nu ligger jag här och ser på när katterna våldtar varandra.

Nu ska jag sova, tjing tjong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar