tisdag 9 november 2010

Go west!


Denna dagen har gått fort. Vi har konstruerat västar till både dam och herr. Extra roligt var det att göra herrmönstret eftersom jag tror att det är herrkläder jag vill syssla med i framtiden. Det är något speciellt med det som gör det extra energikickande ! Hur vet jag dock inte, men allt behöver man inte veta!

Sen fortsatte vi med mönstret till våra klänningar. Jag hann ganska långt och klippte ut min toal. Dock sydde jag nyss upp den här hemma och det var liiiite förstora axlar eller så har urringningen hamnat för långt ner. Aja, dom behövdes justeras i vilket fall som helst. Learning by burning.

Nu ska jag alldeles strax sova, ska bara försöka få katten som tycker det är extra kul att sitta i ett hörn att uträtta sina behov på den riktigt toan. Good luck with that!

På bilden: Löst smokingbröst, till herr. By me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar