söndag 14 november 2010

En riktigt princessklänning


Här har vi det materialet som jag ska använda till klänningen. Det hela ska bli en helskuren klänning med princess-skärning i camomönster. Sen ska det vara svarta ärmar och svarta axeldetaljsgrejsimojs. Aja, svårt att förklara, bilder kommer på den också inom sin tid.

Så nu är tanken att jag ska börja sy på den imorgon och förhoppningsvis komma en bete. Det enda som jag behöver just nu är en kedja och en dragkedja. Skulle köpt kedjan nu på kvällen men efter 5:e försöket med att genomföra köpet så visade det sig att min bank låg nere. Yes, jippie yey! Tur att jag checkade det, annars så hade jag väl försökt genomföra köpet hela kvällen, haha!

Nu ska jag strax sova, imorgon så har vi eget arbete hela dagen, det vill säga att jag kan dyka upp när jag vill och inte behöver åka med det tidiga tåget! Ibland är livet bra!

Nighty nighty!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar