tisdag 2 november 2010

Lillebror

Jag gick upp tidigt, åkte buss i 2 timmar och kom till Götene, då tappade jag orken till att fixa med min kappa. Istället har jag suttit och umgåtts med min kära mor och hjälpt henne med lite mönsterkonstruktion. Men det är väl så det ska vara, att de yngre ska hjälpa de äldre? ;)

Men i alla fall, jag kidnappar med mig min lillebror till Trollhättan för en stund så ska vi ha lite mys tillsammans! Kan inte förstå att min lilla plutt börjar bli så stor, jag ser honom fortfarande som 7 år, även fast han snart fyller 12! Aja, han kommer fortfarande vara min lilla plutt hur stor han än blir.

Nepp, dax att fixa iordning lite och sno med mig lite mönsterpapper och kanske köpa dragkedja och tyg så jag har lite att syssla med!

Tjing tjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar