måndag 17 januari 2011

MODELL?

En gång i tiden 2008
Jag börjar bli lite desperat nu. Det är nämligen så att lite längre fram i vår ska våran skola ha en liten modevisning. Jättekul tänker ni då!

Jättekul tänker jag också! Förutom att jag tänkte sy hela kollektionen så den passar mig. Finemang tänker ni då! Ja, jag vet! För jag tänker ju inte slänga bort massa pengar jag inte har egentligen på att sy kläder som inte passar mig, det med basta. Ja, men det är ju självklart hör jag ju era tankar vibrera, kom till poängen ERIKA!

Jo, vi ska ha 5 plagg, och max 4 modeller. Jag är redan bokad som modell, lite motvilligt men ändå. Sen planerar jag in två modeller till. Den ena måste jag absolut hitta på skolan för vi får enbart ta in en modell utifrån. Och nu börjar det kluriga.

Jag behöver en modell som har max 90 cm i midjan, 113 cm över bysten och max 118 cm över stussen. Nåååå, så, någon som vet att de har dessa mått ungefär??!! Eller något mindre? Eller någon som känner någon som känner någon? Och ja, jag vet inte att det kryllar av folk i min närhet som ser ut som jag, men ändå!

Rent ut sagt, någon som vill vara modell för en dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar