tisdag 18 januari 2011

Ibland önskar jag..

Ibland önskar jag att jag kunde ha råd att klippa mig. Så jag slipper stå över handfatet i badrummet och kapa av de slitna stumparna. En dag, när mitt hår växt sig ännu vildare (om ca ett halvår) då ska jag påkosta mig ett litet frisörbesök. Det vore trevligt.

Ibland önskar jag att jag hade råd att köpa kläder. Eller smycken. Eller annat sånt där krimskrams som tjejer ska köpa. Eller att jag ens har råd att köpa tyg. Det vore kul!

Ibland önskar jag att jag hade råd att köpa mat till ka... Ha, där fick jag dig allt! Katterna får ju fasen mer mat än vad vi får. De feta bollarna.

Och nej, jag är inte bitter, jag har tak överhuvudet, mat till några måltider om dagen, finfina kissekatter och världens bästaste finaste sötaste etc etc Andreas!

Så är det!

Men det vore ju kul ibland att vara bortskämd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar