fredag 21 januari 2011

du vet..

Sitter och stickar strumpor till morfar, det börjar ta sig! Kan snart börja med hälen. Intresseklubben antecknar, jag vet.

Annars gör jag inte så mycket, funderade på att sy ett par byxor i samma tyg som jag ska ha till kavajen, men med lite rådfrågning med min kära mor och lite beslutsångest så väntade jag med det. Behövde ändå tvätta tyget, fina ulltyger kan ju krympa, inte så kul att sy och så krymper det. Så är det, bäst att tvätta det. Japp japp.

Imorgon så kommer min kära lillebror hit till Trollhättan. Jag är bott här i 6 månader men ändå så har han aldrig vart och besökt mig. Skamligt kallar jag det. Men imorgon blir det av, en kort stund dock fast det ska bli kul ändå.

Tänkte jag skulle kolla på lite tv förut, ett program som jag faktiskt VILLE se, gissa vad som händer? 10 min i programmet stenslocknar tv:n. Eller rättare sagt, den "tappade signalen" precis när Andreas skickade sms. Jag tror att han telepatiskt gjorde något flux med tv:n, eftersom han visste att jag kollade på den.

Tack älskling!

Broder och jag i Spanien sommar-10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar