lördag 15 januari 2011

Fixarn!

Bild tagen för en halvtimme sen, tur att jag
inte är en sådan kräsen tjej.
Blev väckt vid 11-tiden av att pappa ville att jag skulle komma till Lidköping en sväng och umgås med honom och Adam. Slängde mig på en buss och åkte iväg och spenderade tiden först på Adams bandymatch, sedan en sväng i centrum som var stendött. Vi drog sen iväg till Kinnekullegår'n och käka, riktigt gött! Drömmer just nu om potatisgratängen och kycklingen!

Här hemma har jag stångats (okej, kanske inte, men lite) med en vresig väktare. Jättekul! Annars har jag fått klart det mesta till byxredovisningen, bara det tyngsta kvar, vilket är att rita byxan i 1/4 delsskala och plaggskissen. Det tar emot men imorgon ska det fixas! Nu senare har jag skickat iväg två sommarjobbsansökningar. Höll på med den tredje, men då bröt jag för jag höll på att flippa ut. Ska också fixas imorgon och kanske lämna in det till ett ställe här i närheten. Eller kanske fler.

Och massa fler ansökningar blir det snart också, måste fixa portfolio så jag kan söka till skolor. Jag måste komma in på en av dom utbildningarna iaf!

Just nu sitter jag här med en katt som slickar mig på handen, snacka om att den är sträv! Undra om man kan få skavsår av en kattunga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar