måndag 10 oktober 2011

BoObIeS!!!!

Mitt ena bröst tror att det är gravid. Ja, inte att själva bröstet är gravid, utan att jag skulle vara det. Vilket jag inte är. För att bli gravid måste man ha köttsligt umgänge och det har inte Erika. Kanske är jag nästan Jungfru Maria men hon hade säkert någon annan logisk förklaring (yeah right).

Eller så har jag cancer. Så mycket cancer att det inte känns en knöl. Utan att hela bröstet är en knöl som är mjuk och känns som ett bröst ska, fast det gör ont och är svullet. Typ. Fast med cancer. Jag dör i morgon.

Kan även vara så att jag fortfarande är tonåring och just detta bröstet kände för att växa lite till. För det behövs ju verkligen... NOT! Kommer bli nästa Dolly Parton, fast bara det enda bröstet.

Det är mina teorier på att varför jag har ont i mitt ena bröst. Och nej, det är inte before-mens-ont, för då MÅSTE man ju ha ont i bägge tuttisarna. Det måste man...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar